
Politica de livrare TMC Electric Mobility SRL.
1.1. Modalitatea și condițiile de livrare diferă în funcție de valoarea totală a comenzii, de locația unde se face livrarea, de greutatea și dimensiunile coletului, aceasta realizându-se exclusiv prin partenerul Funcurier. Comenzile pot fi livrate doar pe teritoriul României. Bunurile/Produsele comandate și achitate exclusive online, doar cele din categoria Stații de încărcare pentru acasă (Rezidențial), beneficiază de livrare/transport gratuit în limita unui produs (exemplu: o stație de încărcare)
1.2. Toate Bunurile/Produsele comercializate de catre Vânzător, cu excepția Bunurilor/Produselor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor de garanție și servicii post-vânzare ale producătorilor. Diferențele de perioadă a garanției și a condițiilor de acordare a garanției sunt evidențiate în pagina fiecărui produs sau brand de furnizor/producător. Bunurile/Produsele sunt noi (excepție făcând Bunurile/Produsele resigilate, promovate ca atare), în ambalajele originale.
1.3. Certificatele de garanție sunt emise de către Vânzător, în baza prevederilor producătorului.
1.4. Pentru corecta completare a Certificatului de Garanție, în cazul vânzărilor online, Cumpărătorul este responsabil de acuratețea și corectitudinea datelor introduse în contul său de pe site-ul Vânzătorului (www.e-mobility.ro), secțiunea contul meu.
1.5. Lipsa certificatului de garanție al Bunului/Produsului trebuie semnalată în maxim 48 (patruzecișiopt) de ore de la recepția Bunului/Produsului la adresa office@e-mobility.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
1.5. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare.
1.6. Termenul estimat de livrare este în general de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, dar nu mai mult de 15 zile de la data înregistrării acesteia.
1.7. În perioada sărbătorilor de Paște, de iarnă, a evenimentului Black Friday, a zilelor libere legale, precum și pe toată durata altor campanii ale Vânzătorului, procesarea unei comenzi precum și livrarea acesteia poate dura între 7-10 zile lucrătoare, dar nu mai mult de 15 zile de la data înregistrării comenzii.
1.8. Vânzătorul nu este responabil de întârzieri la livrare datorate partenerului extern Funcurier.