
Politica de retur TMC Electric Mobility SRL.
1.1. Cumpărătorul are dreptul să returneze un Bun/Produs achiziționat exclusiv online (aceasta însemnând plasarea unei comenzi online și achitarea acesteia prin servicii de plată electronică oferite de parteneri, prin transfer bancar ori plată ramburs) în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea vreunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de retur produs prin același transportator (curier rapid) prin care a și primit/recepționat produsul.
1.2. Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun/Produs expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului/Produsului.
1.3. După perioada de 14 zile, conform legislației în vigoare, nu mai poate invoca dreptul de retur al produsului.
1.4. În cazul în care Cumpărătorul decide să returneze un Bun/Produs achiziționat exclusiv online (aceasta însemnand plasarea unei comenzi și achitarea acesteia prin servicii de plată electronică oferite de parteneri, prin transfer bancar ori plată ramburs), acesta trebuie să informeze în acest sens Vânzătorul la adresa office@e-mobility.ro, sau completând formularul de retur de pe site-ul e-mobility.ro, înainte de a-l preda curierului.
1.5. În cazul în care Cumpărătorul solicită returnarea în cadrul termenului legal de 14 zile, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (patrusprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retur, realizată la adresa office@e-mobility.ro, ori completând formularul de retur de pe site-ul e-mobility.ro. Suma va fi returnată în contul din care a fost efectuată plata inițial sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat; Pentru comenzile achitate în numerar curierului la recepționarea Bunului/Produsului, Vânzătorul va restitui contravaloarea în contul bancar transmis de Cumpărător la adresa office@e-mobility.ro, ori completând formularul de retur de pe site-ul e-mobility.ro, sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
1.6. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la recepționarea/ primirea Bunurilor/Produselor vândute.
1.7. Dacă Bunul/Produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut, Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea Bunului/Produsului în stadiul inițial, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat.
BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETUR /RETRAGERE
2.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract/returnare următoarele:
2.2. Contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;
2.3. Furnizarea de Bunuri și/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară, pe care Vânzătorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
2.4. Contractele în cazul cărora Cumpărătorul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul/sediul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţii sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumpărător sau furnizează alte Bunuri/Produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
2.5. Furnizarea de servicii de tip instalări electrice, branșamente, cabluri pentru instalare etc.