Stațiile de încărcare MaxiCharger Wallbox AC. Câteva informații concludente
publicat în: Blog // publicat pe: 06.04.2024
Despre stațiile de încărcare MaxiCharger Wallbox AC.
Întrebări tehnice comune.

Ați ajuns în locul potrivit. Iată răspunsurile noastre la cele mai frecvente întrebări despre stațiile Maxicharger Wallbox AC. Sperăm să găsiți acest articol util, deoarece utilizatorii pot întâmpina următoarele situații în timpul procesului real de încărcare.
Situația 1: LED-ul este aprins, Încetarea încărcării, Nu reporniți, Aplicația arată o defecțiune. Ce a cauzat această defecțiune? Cum o pot remedia?
Posibilitatea 1: Cel mai probabil din cauza unei defecțiuni a rețelei (supratensiune continuă). Vă rugăm să verificați că testul de tensiune este normal și să contactați un specialist pentru a remedia defecțiunile rețelei și de linie.
Posibilitatea 2: Cauzată de o defecțiune a rețelei și a conexiunii (subtensiune continuă). Vă rugăm să verificați că testul de tensiune este normal și să verificați dacă cablul este prea lung, astfel încât să apară o cădere de tensiune.
Posibilitatea 3: Problemă de conexiune a rețelei/cablului. Asigurați-vă că terminalele de cablare sunt conectate și verificați dacă există alimentare. Dacă totul este în regulă, vă rugăm să contactați profesioniștii pentru a opera.
Posibilitatea 4: Din cauza unei defecțiuni de legare a pilonului de încărcare (legare slabă). Vă rugăm să verificați dacă sistemul are legare la PE și conexiunea cablului de legare sau dacă cablul PE este corect conectat. De asemenea, puteți cere ajutor profesioniștilor.
Posibilitatea 5: Terminalele de conexiune NU realizează un contact corect. Vă rugăm să verificați dacă conexiunea terminalului este fiabilă.
Posibilitatea 6: Imposibilitatea de a încărca corect. Cauzată de acțiunea de detectare a curentului de scurgere internă/ tensiunea anormală a CP/ supracurentul de ieșire/ deconectarea semnalului PP/ semnalul PP anormal. Mai întâi, vă rugăm să scoateți cablul de încărcare și să-l reintroduceți sau să reporniți stația. Dacă problemele persistă, contactați profesioniștii pentru a remedia defecțiunea.
Posibilitatea 7: Din cauza unei defecțiuni a CP-ului vehiculului. În primul rând, vă rugăm să scoateți cablul și să-l reintroduceți sau să reporniți stațial. Dacă problemele persistă, contactați profesioniștii pentru a remedia defecțiunea. Desigur, puteți utiliza instrumentul de diagnosticare Autel pentru a verifica defecțiunile vehiculului sau să contactați serviciul post-vânzare al vehiculului pentru o soluție.
Situația 2: LED-ul este aprins, imposibilitate de a încărca, Vă rugăm să reporniți, Aplicația arată o defecțiune. Ce a cauzat această defecțiune? Cum o pot remedia? Problemă de conexiune a rețelei/cablului. Verificați secvența de conectare a cablurilor L și N la PDB și piloni. De asemenea, depanați defecțiunile rețelei și de linie cu ajutorul personalului specializat.
Situația 3: Încărcătorul arată: Încetarea încărcării și aplicația arată o defecțiune. Ce a cauzat această defecțiune? Cum o pot remedia?
Posibilitatea 1: Problemă de conexiune a cablului. Verificați dacă terminalul de ieșire al PDB-ului este alimentat și contactați profesioniștii pentru a opera.
Posibilitatea 2: Acțiunea dispozitivului de protecție externă: RCD/RCBO. Vă rugăm să încercați să restaurați manual RCD-ul și să măsurați dacă există scurtcircuit sau scădere a izolației la intrare. Dacă defecțiunea persistă, contactați inginerii specializați pentru a remedia defecțiunea.
Situația 4: Încărcătorul arată: LED-ul este aprins, Imposibilitatea de a încărca, Nu reporniți și aplicația arată o defecțiune. Ce a cauzat această defecțiune? Cum o pot remedia?
Este vorba despre o excepție software. Este cauzată de o defecțiune a blocării electronice/ o defecțiune a comunicării modulelor Bluetooth/ eșecul actualizării Bluetooth/ eșecul conexiunii la rețea. În această situație, vă rugăm să scoateți pistolul și să-l reintroduceți sau să reporniți dispozitivul. Dacă problemele persistă, contactați profesioniștii pentru a remedia defecțiunea. Aceasta este o listă de probleme tehnice comune întâlnite în timpul încărcării Wallbox-ului AC. Dacă aceasta nu rezolvă problema dvs., vă rugăm să CONTACTAȚI echipa noastră e-mobility.ro. Pentru a afla mai multe despre MaxiCharger vizitați pagina dedicată https://www.e-mobility.ro/statii-de-incarcare/rezidential-ac